the fundamentals of caring (2016)


 trevıırrr, trevır sen tam bir fırlamasın dostum diyorum!

trevor kim?

engelli bir genci hoyratça ve katıksız bir oyunculukla canlandıran craig roberts.

ona eşlik eden yazar eskisi rolündeki paul rudd da filme şukela vermemizi sağlayan bir diğer oyuncu.

izlediğim tüm yolculuk filmlerini olduğu gibi (for example; im juli , little miss sunshine, greenbook, the bucket list bla bla bla) bu filmi de çok sevdim. baştan sona eğlenceli bir film. aralara serpiştirilmiş argo kelimelere takılma huyunuz yoksa ve yol filmlerini seviyorsanız, bunu da seveceksiniz. bu arada argo ve küfür demişken bir parantez;( "sevgili mecnumuz ali atayımızın" filmlerindeki küfürün yanında esamesi okunmaz buradaki argonun. en son haluk bilginer'le bir filmini izleyeyim istedim on beş dakika olmadan kapadım filmi. öyle küfür kıyamet. böyle üç dakikada bir küfür etmeyi doğallık sayıyorlarsa bilemem elbet. ama kimse uyarmıyor mu bu arkadaşları?  limonatayı da aynı sebepten yarım bırakmıştım. bunu da not olarak düşeyim de. içimde kalmasın!. kapa parantez)

evet filmi anlatıyorduk.

güldüren, 

hüzünlendiren, 

düşündüren 

sıcak bir film.

ha unutmadan;  bence filmin bir sürprizi de leonard cohen. hey gidi diyor insan duyunca.

ve yine hüzünleniyor.